16 вересня 2015

Натхнення від спонсора. Сherrylana designs

Вітаю Вас, любі читачі! 

Можливо у когось осінь і асоціюється з сумним настроєм і небажанням працювати, але це точно не про нас, рукодільниць) В стрічці блогера все стала жовтогарячим, теплим, все засипав листопад ідей, адже осінь надихає! От і наші спонсори не відстають. Тому сьогодні я, Люда (Вишневий Цвіт) розказуватиму Вам про осінні новинки від українського виробника фотополімерних штампів високого гатунку cherrylana designs.

Отже, зустрічайте новий реліз "Золота осінь" , який для вас підготували  cherrylana designs. Всі штампи чудово пасують один до одного і разом створюють романтичну історію, сповнену любові, затишку, тепла та з долею осіннього меланхолійного настрою. 


А ось універсальний набір штампів "4 сезони" ви зможете виграти у блозі  cherrylana designs.


Ну і хоч 1 вересня уже минуло, але ж попереду день вчителя, та й фото своїх першачків треба оформлювати (у мене якраз в роботі такий альбом!), тому покажу вам і шкільні новинки! 
(клікайте на фото і вони проведуть Вас у магазинчик, де цю красу можна придбати!)



Також ви знайдете дуже багато нових написів на шкільну тематику:





А ще зверніть увагу на ці шикарні написи-хештеги!


Ну і я мушу розказати про декілька нових наборів штампів-конструкторів


А ось як наші дизайнери використовують різні штампики від  cherrylana designs в своїх роботах

Ніжний конвертик для диску з використанням збірного штампу.

Цього разу розфарбовувала акварельнимі олівцями)

Родзинками мого альбому з різними сторіночками стали квіти та листочки калини, відтиски яких я зробила на кальці і вкрила білою пудрою для ембосингу.




Штампи герб  та орнамент:


Ось така осіння листівка створилася у мене під натхненням від нових штампів! Я тут розказую про свій улюблений осінній дощ і про радість)) 

Капельки зробила на плівці прозорими дотсами від Фабрики Декору і прив'язала до основи
Для фону використала техніку резист-ефекту: відштампувала гілочки, листочкилисточок в калюжці та пташок білою пудрою для ембосінгу і зафарбувала все спреями, додала напис "Скучаю"на Мазку

А в цій листівці - мої фаворити: Набір штампів "Троянда", я готова творити з ними постійно, бо вони всюди виглядають шикарно! Також тут є напис "Вітаємо!"  



Останнім часом я просто підсіла на збірні штампи, вони для мене просто знахідка!)
Скільки ж краси можна з ними створити, вони просто неймовірні!
 А зараз хочу показати кілька національних листівок, і не тільки..)

Перші дві листівки для Матусі ) 




Використані штампи:

  Як же гарно виглядає золоті відтиски на білому фоні!
 На разі це мої найулюбленіші листівки..




Використані штампи:

Вінтажна листівка

 Використані штампи:

Надіємось, Вам було цікаво з нами та cherrylana designs! Натхнення вам та божевільних ідей!  

З любов'ю, Люда та АртКлуб

3 коментарі: