26 лютого 2016

Натхнення з ScrapBox від Валі Freedom

Всім привіт! 
З вами я, Валя Freedom.
Сьогодні я хочу поділитися з вами кількома роботами, які підготувала спеціально для нашого спонсора, мого улюбленого українського виробника чіпборду, ScrapBox. Я закохана в їхній чіпборд! Він такий виразний !!!
 Уже зовсім скоро прийде весна. Я чекаю її з нетерпінням, тому мені захотілося додати яскравих фарб у роботи. 
У мене вийшли пара закладок і пара обкладинок для паспорта.  
Чипборд бордюр "цветочное барокко" №2
 
Чипборд круглая рамка "С элементами барокко" №2
Чипборд индейский головной убор из перьев Ho-063


Сподіваюся, що у мене вийшло поділитися з вами крапелькою свого весняного настрою і тепла !
Гарного вам настрою!
 
Ваша Валя, Freedom



3 коментарі:

  1. Обалдеть можно!!! С открытки с перьями я просто в шоке, очень-очень позитивном шоке.

    ВідповістиВидалити
  2. Сколько красивостей!! Я на первой работе чипборд долго не могла найти - он такой нежный и изящный, под вырубку замаскировался :))))

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо))) Да, на первом фото чип сразу не заметен, поэтому я и добавила его дополнительные фото))

    ВідповістиВидалити