21 травня 2018

Натхнення із Scrapbooking-Ukraine від BlackBerry

Привіт усім ПЧілкам!

Із початком трудового тижня!
Робота роботою, а натхнення за розкладом і я знову рада  дивувати вас)))





Сьогодні з вами я, BlackBerry і моє Black-натхнення із магазином ScrapbookingUkraine
У мене питання до міксмедійників та художників: куди ви діваєте відпрацьовані пензлики?
Викинути щось рука не підноситься, адже це мої перші помічники у творчій магії. Маю уже одне панно із старими пензлями, а тепер вирішила зробити от такий пенал для художнього приладдя
А основною окрасою стали вже задубілі від паст та фарб широкі пензлі, а також дивовижні квіточки із полімерної глини - ручна робота однієї прекрасної майстрині і просто чудової дівчини miranihandmade


Основні матеріали можна придбати у магазині нашого спонсора ScrapbookingUkraine


Це: текстурна пастамедіум матовийчипборд від Вензелик, чорний грунт або чорний медіумакрилова фарба чорна, звісно ж клей - універсальний, а також головні герої моєї роботи - Воск Finnabair Art Alchemy Metallic Wax - Old Silver 20 мл Prima та Воск Finnabair Art Alchemy Opal Magic Wax - Turquoise Satin 20 мл Prima, адже без них такого б ефекту не вийшло. 

Навіть спеціально відзняла коробку під соняшними променями



Бачите цей дивовижний блиск?
А тепер подивимся детальки











Дякую, що були зі мною!

Немає коментарів:

Дописати коментар